Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

ΔΟΚΙΜΙΟ





ΠΕΡΙ ΧΡΗΜΑΤΟΣ


0.Τό χρήμα είναι γέφυρα ανάμεσα στο πνεύμα και την ύλη.
00.Το χρήμα είναι υλοποιημένη ενέργεια.
000.Και για το χρήμα ισχύει το: E=M.C2(τετράγωνο),όπου Μ= χρήμα
0000.Η προσέγγιση του C στο τετράγωνο,από το σύνολο του νοός της ανθρωπότητας,
ισοδυναμεί με το τέλος της εξουσίας της εννοίας της υλιστικότητας, που αντανακλά στο
συναισθηματικό πεδίο του ανθρώπινου όντος και διατηρείται εκεί επί αιώνες.
00000.Η αυταπάτη της υλιστικότητας οδηγεί στην εγωκεντρική χρήση του χρήματος ,που
έχει σαν επακόλουθο αποτέλεσμα την ταύτισή του με την έννοια του ‘κακού’.
000001.Το ‘κακό’,είναι συνώνυμο της διάσπασης.
000002.Το ‘καλό’,υφίσταται εκεί που υπάρχει ηθελημένη τάση για ενότητα και σύνθεση.
000000.Η διαφυγή από το παρόν υλιστικό αδιέξοδο βρίσκεται στην εστίαση στα ουσιώδη
της ύπαρξης και στην αίσθηση ότι: ‘ότι τα χέρια κρατούν σφιχτά,μέλλει να χαθεί’.
0000000.Η αποδέσμευση από την αυταπάτη της υλιστικότητας, οδηγεί στην ελευθερία και
στη συναισθηματική και σωματική υγεία.
1.Κάθομαι και γράφω.
1.1 Για ένα καθ’ όλα ψυχρό θέμα : το χρήμα.
1.1.1 Μου έρχονται στο νου αμέσως οι εξής εικόνες: ένα σώμα νεκρό, η ροή ενός ποταμού, και το ωραίον πρόσωπο του θεού των ποταμών Ώλγανου.
1.2 Όποιος έχει φιλήσει νεκρό το ξέρει. Δεν υπάρχει πιο ψυχρό στοιχείο επί της γής.Το μάρμαρο είναι θερμαντικό υλικό μπροστά του.
1.3 Το ίδιο συμβαίνει και με το χρήμα, όταν ‘παγώνει’,όταν κατακρατείται, όταν δεν διανέμεται.
1.3.1 Κρυώνει η ψυχή,θλίβεται.
1.3.2 Η απόλαυση, η χάρις και η χαρά χάνονται.
1.3.3 Μια Αφρική, μια Νότιος Αμερική, μια Ασία πεθαίνουν.
1.4 Είναι τυχαίο που η υλοποιημένη αυτή ενέργεια κατακρατείται στο κατ΄εξοχήν παγωμένο βόρειο ημισφαίριο του πλανήτη;
1.5 στο 1.1.1 Ο ωραίος θεός δακρύζει.Το φράγμα δεν επιτρέπει τη ροή και τη διανομή των πόρων,όπου υπάρχει η ανάγκη.
1.6 Ο φόβος κυριαρχεί, η ανασφάλεια στους κατέχοντες, το δύστροπον του χαρακτήρος και η απολυταρχία.
2. Το θέμα του χρήματος δεν έχει να κάνει με πρόσωπα.
2.1 Έχει να κάνει με έννοια.
2.2 Την έννοια του υλισμού.
2.2.1 Η έννοια του υλισμού είναι συνώνυμη της μόλυνσης.
2.3 Έχει άμεση σχέση με τον κατακερματισμό,τη διάσπαση και τη διατηρησή της.
2.4 Με τη συνειδητή παρεμπόδιση της ενότητας.
2.4.1 Με τη διατήρηση του πιο εγωκεντρικού στοιχείου στην ανθρώπινη ατομικότητα.
2.4.2 Με τη τσιγκουνιά ή την ασωτεία, τόσο στο υλικό όσο και στο συναισθηματικό πεδίο.
2.4.3 Με την παντελή έλλειψη γενναιοδωρίας, τόσο στον εαυτό όσο και στους άλλους.
2.5 Ένα παιχνίδι αυτοκαταστροφής, που ηδονικά θέλει να τους πάρει όλους μαζί του.
2.5.1 Η βασική εντροπία του ανθρώπινου συστήματος.
2.6 Η απομονωμένη κατάσταση ,που δεν επιθυμεί να έρθει σε ουσιαστική επαφή με κανέναν και με τίποτα και που αυταρχικά διατηρεί το οχυρό της, εποπτεύοντας αυτάρεσκα
από ψηλά τους υπηκόους , που εκλιπαρούν για λίγη κατανόηση.
3. Η ανεργία είναι η βασική δύναμη κρούσης της εννοίας του υλισμού και της ιδεολογίας
του χρήματος που τον στηρίζει.



3.1 Η επιβεβλημένη μη διοχέτευση της ενέργειας τόσων δισεκατομυρίων και ιδιαίτερα νέων ανθρώπων σε έργο και η στέρηση να δουν το μόχθο τους να ‘δικαιώνεται’, έστω
και κατ΄αρχάς με ένα εισόδημα, ισοδυναμεί με έγκλημα-ηθελημένο- κατά της ανθρωπότητας.
3.2 Καμμιά οικονομική θεωρία ή ‘διευθέτηση’,απ’ όπου κι αν προέρχεται,δεν θα μπορέσει
σε λίγο καιρό να συγκρατήσει την ογκούμενη οργή των δισεκατομυρίων μεγατόνων εγκλω
βισμένης συλλογικής ενέργειας των ανέργων του κόσμου να εκραγεί.
4. Η εξέγερση είναι κατ΄αρχάς εσωτερική.
4.1 Τα ψυχικά αποθέματα των ανθρώπων έχουν εξαντληθεί.
4.1.2Η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη.
5.Ο καπιταλισμός δε θα πέσει για κανένα άλλο λόγο.
5.1 Παρά από την εμμονή μιας πολύ συγκεκριμένης ομάδας ανθρώπων να συσωρεύουν και να κατακρατούν το χρήμα με ιδιαίτερα υπεροπτικούς, ευφυείς και συγκεκριμένους τρόπους και η μέχρι θανάτου άρνησή τους να το διανείμουν στους συνανθρώπους τους.
6. Η χρήση που γίνεται στο χρήμα είναι η βασική αρχή της ασθένειας του πλανήτη.
6.1 Ο πλανήτης νοσεί βαρειά , λόγω της μη ορθής διανομής της ενέργειας του χρήματος.
7. Το επόμενο οικονομικό σύστημα θα βασίζεται στην ορθή και σοφή διανομή του χρήματος.
8. Η πλειονότητα των ανθρωπίνων όντων έχει κουρασθεί από την αυταπάτη του υλισμού.
9. Το χάος και η έλλειψη σκοπού που δημιουργούνται απο΄το φόβο και την ανάγκη δεν
έλκουν ποτέ την ενέργεια του χρήματος.
9.1 Η αίσθηση επίσης των εργαζομένων ότι οι ίδιοι δεν είναι δημιουργοί, αλλά ότι κάνουν
κάτι για κάποιον άλλον, κατευθύνει την ενέργεια του χρήματος προς το κεντρικό πρόσωπο
μιας εταιρίας ή προς την ηγετική της ομάδα.
10. Στη βάση αυτών των δύο μεγάλων ομάδων- εργοδοτών και εργαζομένων- και σε σχέση πάντα με το χρήμα ,βρίσκεται ο φόβος του θανάτου, με τελείως όμως διαφορετική
οπτική για την κάθε μια.
10.1 Οι μεν εργοδότες από τη μια –σε συλλογικό επίπεδο και ασυνείδητα- ελπίζουν ότι
η θερμαντική δύναμη που προσφέρει η συσώρευση χρήματος, θα τους μειώσει την
ανασφάλεια και το φόβο και ότι θα ζεστάνει την απόγνωσή τους από την κατ’ επιλογήν
και μετ’ επιμελείας απόκρυψη από τους ίδιους τους εαυτούς τους ότι είναι θνητοί.
10.2 Από την άλλη, οι εργαζόμενοι δεν εξεγείρονται γιατί υπάρχει στη συλλογική μνήμη
αυτής της ομάδας,ο φόβος του θανάτου και της σωματικής βίας που προέρχεται στην από και ανά τους αιώνες επαναστατική τους δράση , που κατέλειξε σε αιματοχυσία.
11 Η όλη αναδιανομή και ορθή διαχείρηση του χρήματος-πέραν των εγγυοβελτιωτικών
έργων ,που μπορούν να γίνουν μέχρι τότε- περνά μέσα από την ατομική και συλλογική
προσπάθεια της ανθρωπότητας να κατανοήσει το φαινόμενο του θανάτου.
12 Η αλαζονική,εγωκεντρική και παιδικής μεγαλομανίας στάση για μια επί της γης αθανασία-της οποίας η κατακράτηση και το ‘πάγωμα’ του χρήματος είναι η μεγάλη αυταπάτη- και η μη αποδοχή της θνητότητάς μας ως σώματα ,έχει οδηγήσει την ανθρωπότητα στην μέχρι τώρα μειωμένη βίωση της ζωής σ’ αυτόν τον πλανήτη.
13. Με την εξάλλειψη του φόβου του θανάτου,η φυλή των ανθρώπων θα ενωθεί και το
χρήμα-με τη νέα του μορφή- θα είναι το μέσον και όχι σκοπός, για την επίγεια παραμονή
των όντων επί της γής.
14.Για την επίτευξη όλων αυτών ,οφείλει κανείς να καταπιαστεί συνειδητά,οργανωμένα και μεθοδολογικά-πέραν των άλλων του δραστηριότητων- με το θέμα του θανάτου.
15. Γι αυτό και σ’ αυτό ,οφείλει να είναι γενναιόδωρος ως προς το χρόνο και να μη φείδεται χρημάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: