Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2008

TO ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ/ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ



''Όποιος δεν φοβάται το πρόσωπο του τέρατος πάει να πει ότι του μοιάζει.Και η πιθανή προέκταση του αξιώματος είναι να συνηθίσουμε τη φρίκη να μας τρομάζει η ομορφιά.Ο Φραγκενστάιν έγινε πόστερ και στολίζει το δωμάτιο ενός όμορφου αγοριού.Από την ώρα που ο Φραγκενστάιν γίνεται στόλισμα νεανικού δωματίου ο κόσμος προχωράει μαθηματικά στην εκμηδενισή του. Γιατί δεν είναι που σταμάτησε να φοβάται, αλλά που συνήθισε να φοβάται.''

1 σχόλιο:

ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
θέλω σύντομα να βρεθούμε και να με προετοιμάσεις για την ομιλία. Βρίσκομαι στη φίλη μου Σοφία για την οποία σου έχω μιλήσει πως ασχολείται με το γράψιμο. Το ξέρεις πως σε αγαπώ πολύ. Ότι θέλεις μπορείς να μου στέλνεις μέσω του mail της φίλης μου το οποίο θα βρείς στην ιστοσελίδα της ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ.
http://sofiastrezou.blogspot.com/
Φιλιά σε σένα και τη Στέλλα σου στέλνω μαζί με την αγάπη μου.

ΑΘΑΝΑΣΙΑ